DobrejSvářeč.cz
DobrejSvářeč
videosekce
kolo příležitostí
členská sekce

Obchodní podmínky

I. Základní ustanovení

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) byly vydány ve smyslu § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) společností Welday Industry, s.r.o., IČ: 09019430, DIČ: CZ09019430, se sídlem: Pražská 234, Budyně nad Ohří 41118, zastoupené Tomášem Novotným, jednatelem, kontaktní email: mail@dobrejsvarec.cz, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl C, vložka 42673 (dále jen „Prodávající“).
  2. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti Prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu s Prodávajícím mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel ve smyslu § 419 občanského zákoníku (dále jen „Spotřebitel“), nebo fyzické či právnické osoby uzavírající kupní smlouvu s Prodávajícím v rámci své podnikatelské činnosti nebo organizační složky státu (dále každý z výše uvedených samostatně jen jako „Kupující“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na internetové adrese www.eshop.dobrejsvarec.cz (dále jen „internetový obchod“) nebo na internetové adrese www.dobrejsvarec.cz (dále jen „webová stránka”).
  3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smluv uzavíraných mezi Prodávajícím a Kupujícími. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
  4. Tyto obchodní podmínky i veškeré kupní smlouvy uzavřené mezi Prodávajícím a Kupujícími se sjednávají a uzavírají v českém jazyce.
  5. Přijetím těchto obchodních podmínek Kupující souhlasí se zpracováním jeho osobních údajů v nezbytném rozsahu k plnění smluvního vztahu mezi jím a Prodávajícím. Všechny informace o zpracování osobních údajů Kupujících (subjektů osobních údajů), jejichž správcem a zpracovatelem je Prodávající, jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která jsou dostupná na adrese www.dobrejsvarec.cz/zasady-pro-ochranu-osobnich-udaju/.

 

II. Informace o zboží a službách

  1. Informace o zboží a službách, včetně cen a hlavních vlastností, jsou uvedeny u příslušného zboží a služeb v katalogu dostupném v internetovém obchodě či na webové stránce. Ceny zboží a služeb jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty, všech souvisejících poplatků a nákladů za vrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být vráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží a služeb zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě či na webové stránce. Toto ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
  2. Veškerá prezentace zboží a služeb uvedená v katalogu v internetovém obchodě či na webové stránce je informativního charakteru a Prodávající není povinen s Kupujícím uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží či služeb.
  3. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží jsou zveřejněny v internetovém obchodě či na webové stránce. Tyto informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
  4. Případné slevy z kupní ceny zboží a služeb nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se Prodávající s Kupujícím jinak.

 

III. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  1. Náklady vzniklé Kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory), hradí Kupující sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby.
  2. Kupující provádí objednávku zboží a služeb jedním z těchto způsobů:
  • prostřednictvím svého zákaznického účtu, provedl-li předchozí registraci v internetovém obchodě či na webové stránce,
  • vyplněním objednávkového formuláře bez předchozí registrace.
  1. Při zadávání objednávky si Kupující vybere zboží či služby, jejich množství, způsob platby a způsob doručení (dále jen „objednávka“). Objednávka se považuje za návrh kupní smlouvy učiněný Kupujícím Prodávajícímu.
  2. Před odesláním objednávky je Kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávku odešle Kupující Prodávajícímu kliknutím na tlačítko „koupit“. Údaje uvedené Kupujícím v objednávce jsou Prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení Kupujícího o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami.
  3. Neprodleně po obdržení objednávky zašle Prodávající e-mailem Kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na emailovou adresu, kterou Kupující při vyplnění objednávky zadal. Doručením tohoto potvrzení, které se považuje za přijetí návrhu na uzavření kupní smlouvy, je uzavřena kupní smlouva mezi Kupujícím a Prodávajícím. Přílohou tohoto potvrzení jsou tyto obchodní podmínky Prodávajícího.
  4. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže Prodávající splnit, zašle v co nejkratším časovém horizontu na emailovou adresu, kterou zadal Kupující při vyplnění objednávky, upravenou nabídku (dále jen „Upravená nabídka“). Upravená nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením Kupujícího o přijetí Upravené nabídky Prodávajícímu na jeho emailovou adresu uvedenu v těchto obchodních podmínkách.
  5. Všechny objednávky přijaté a potvrzené dle odst. 5 tohoto článku Obchodních podmínek Prodávajícím nebo dle odst. 6 tohoto článku Obchodních podmínek Kupujícím jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku, dokud mu není doručeno oznámení o přijetí objednávky Prodávajícím. Kupující může zrušit objednávku telefonicky na telefonní číslo nebo e-mailem zaslaným na emailovou adresu Prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách.
  6. V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně Prodávajícího při uvedení ceny zboží či služeb v internetovém obchodě či na webové stránce, nebo v průběhu objednávání, není Prodávající povinen dodat Kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že Kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení objednávky podle těchto obchodních podmínek. Prodávající informuje Kupujícího o této chybě bez zbytečného odkladu a zašle Kupujícímu na jeho emailovou adresu Upravenou nabídku. Upravená nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí Kupujícím na emailovou adresu Prodávajícího.

IV. Zákaznický a uživatelský účet

  1. Na základě registrace Kupujícího provedené v internetovém obchodě může Kupující zřídit svůj zákaznický účet (dále jen „zákaznický účet“). Ze svého zákaznického účtu může Kupující provádět objednávání zboží či služeb v internetovém obchodě. Registrace Kupujícího není podmínkou pro objednávání zboží či služeb v internetovém obchodě. Kupující, a to i zaregistrovaný, může objednávat zboží či služby v internetovém obchodě také bez registrace.
  2. Kupující dále může na webové stránce zřídit svůj uživatelský účet. Ze svého uživatelského účtu může Kupující provádět objednávání zboží či služeb na webové stránce (dále jen „uživatelský účet“). Objednávání zboží či služeb na webové stránce není možné bez provedené registrace.
  3. Uživatelský účet na webové stránce není navázán na zákaznický účet v internetovém obchodě. Registrace a přihlašování probíhá na těchto dvou platformách odděleně a data mezi těmito platformami nejsou vzájemně přenášena (uživatelský účet a zákaznický účet dále společně též jako „Účty“).
  4. Při registraci do Účtů a při objednávání zboží či služeb v internetovém obchodě či na webové stránce je Kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v Účtech je Kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené Kupujícím v Účtech a při objednávání zboží v internetovém obchodě či na webové stránce jsou Prodávajícím považovány za správné.
  5. Přístup k Účtům je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho Účtů. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití Účtů třetími osobami.
  6. Kupující není oprávněn umožnit využívání Účtů třetím osobám.
  7. Prodávající může zrušit Účty, a to zejména v případě, když Kupující své Účty déle nevyužívá, či v případě, kdy Kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy nebo těchto obchodních podmínek.
  8. Kupující bere na vědomí, že Účty nemusí být dostupné nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení Prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

 

V. Platební podmínky a dodání zboží

  1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může Kupující uhradit následujícími způsoby:
  • bezhotovostně převodem na bankovní účet Prodávajícího,
  • bezhotovostně platební kartou,
  • bezhotovostně převodem na účet Prodávajícího prostřednictvím platební brány Shoptet pay,
  • bezhotovostně převodem na účet Prodávajícího prostřednictvím platební brány Stripe,
  • dobírkou v hotovosti při předání zboží,
  • v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru v provozovně Prodávajícího, nebo
  • v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru v sídle podnikání Prodávajícího.
  1. Společně s kupní cenou je Kupující povinen uhradit Prodávajícímu náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
  2. V případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy.
  3. V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje Kupující podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických plateb.
  4. V případě bezhotovostní platby je závazek Kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet Prodávajícího.
  5. Volba způsobu dodání se provádí v objednávce. Zboží je Kupujícímu dodáno:
  • na adresu určenou Kupujícím v objednávce,
  • prostřednictvím výdejny zásilek na adresu výdejny, kterou Kupující určil v objednávce, nebo
  • osobním odběrem v provozovně Prodávajícího.
  1. Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce a v potvrzení objednávky Prodávajícím zaslaném na emailovou adresu, kterou zadal Kupující při vyplnění objednávky. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku Kupujícího, nese Kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
  2. Je-li Prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené Kupujícím v objednávce, je Kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně Kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je Kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
  3. Při převzetí zboží od přepravce je Kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky není Kupující povinen zásilku od přepravce převzít.
  4. Prodávající vystaví Kupujícímu při odeslání objednaného zboží či provedení objednaných služeb daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je odeslán na emailovou adresu Kupujícího, kterou zadal Kupující při vyplnění objednávky.
  5. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na Kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl Kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.
  6. Prodávající neodpovídá Kupujícímu za neplnění smluvních povinností podle uzavřené kupní smlouvy v případě, že toto neplnění nastalo v důsledku vyšší moci. Vyšší mocí se rozumí překážka, která je nezávislá na vůli povinné smluvní strany a brání jí ve splnění její smluvní povinnosti, jestliže nelze rozumně předpokládat, že by povinná strana tuto překážku nebo její následky odvrátila nebo překonala, a dále, že by v době vzniku závazku tuto překážku předvídala. Jedná se zejména o přírodní katastrofy (záplavy, zemětřesení, epidemie, pandemie a obdobné situace ohrožující životy či zdraví apod.), zásahy státu, války, teroristické útoky, stávky či výluky, provozní, dopravní a energetické poruchy, poruchy systému internetového obchodu. Takové okolnosti jsou důvodem k odkladu plnění smluvních povinností na straně Prodávajícího po dobu a v rozsahu účinnosti těchto okolností a po dobu trvání těchto okolností se Prodávající nedostane do prodlení. Totéž platí, i když uvedené okolnosti nastaly u subdodavatelů Prodávajícího. O tom, že okolnosti vylučující odpovědnost nastaly, je Prodávající Kupujícího povinen informovat ihned, jak to bude technicky možné.

 

VI. Odstoupení od smlouvy

  1. Spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit, a to ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží / ode dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí / ode dne převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná opakovaná dodávka zboží. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí Spotřebitel odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.
  2. Spotřebitel nemůže odstoupit od kupní smlouvy v případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku.
  3. Pro odstoupení od kupní smlouvy může Spotřebitel využít vzorový formulář k odstoupení od smlouvy poskytovaný Prodávajícím, který je dostupný na adrese www.dobrejsvarec.cz/obchodni-podminky/odstoupeni-od-smlouvy/. Odstoupení od kupní smlouvy zašle Kupující na emailovou nebo poštovní doručovací adresu Prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající potvrdí Kupujícímu bezodkladně přijetí tohoto odstoupení od smlouvy.
  4. Spotřebitel, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit Prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy Prodávajícímu. Spotřebitel nese náklady spojené s navrácením zboží Prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
  5. Odstoupí-li Spotřebitel od smlouvy, vrátí mu Prodávající bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem. Prodávající vrátí Spotřebiteli přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím Spotřebitel souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
  6. Jestliže Spotřebitel zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí Prodávající Spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
  7. Odstoupí-li Spotřebitel od kupní smlouvy, není Prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží Prodávajícímu odeslal.
  8. Zboží musí vrátit Spotřebitel Prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je Prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku Kupujícího na vrácení kupní ceny.
  9. Kupující, který není Spotřebitelem, je oprávněn odstoupit od uzavřené kupní smlouvy pouze v případě jejího podstatného porušení ze strany Prodávajícího, tímto nejsou dotčena jeho práva z vadného plnění dle čl. VII těchto Obchodních podmínek.
  10. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje Kupujícího prostřednictví emailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným Kupujícím.

 

VII. Práva z vadného plnění

  1. Práva Kupujícího z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2158 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele).
  2. Prodávající odpovídá Kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá Kupujícímu, že v době, kdy Kupující zboží převzal:
  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které Prodávající nebo výrobce popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné;
  • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá;
  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy;
  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti; a
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
  1. Ustanovení uvedená v předcházejícím odstavci tohoto článku Obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí Kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží. Mírné odchylky týkající se kvality, velikosti, designu a barvy zboží jsou u rukodělně a řemeslně zhotovovaných produktů přípustné a nepovažují se za reklamovatelnou vadu.
  2. Kupující může vytknout vadu, která se na věci projeví v době dvou let od převzetí. V případě věcí použitých pak v době jednoho roku.
  3. Má-li věc vadu, může Kupující požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat dodání nové věci bez vady nebo opravu věci, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by věc měla bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro Kupujícího. Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady.
  4. Prodávající odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím Kupujícímu nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha věci a účel, pro který Kupující věc koupil. K odstranění vady převezme Prodávající věc na vlastní náklady. Vyžaduje-li to demontáž věci, jejíž montáž byla provedena v souladu s povahou a účelem věci předtím, než se vada projevila, Prodávající provede demontáž vadné věci a montáž opravené nebo nové věci anebo uhradí náklady s tím spojené.
  5. Kupující je povinen uplatnit reklamaci u Prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Doručené reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou jinak.
  6. Nároky z práv z vadného plnění se nevztahují na zboží, u kterého byla reklamace uplatněna po uplynutí stanovené doby, a dále na opotřebení zboží způsobené jeho užíváním. Nároky z práv z vadného plnění se nevztahují na vady způsobené nesprávným užíváním, nedodržením návodu, nevhodnou údržbou nebo nesprávným skladováním.
  7. Reklamaci lze uplatnit následujícím způsobem:

– informování Prodávajícího telefonicky, e-mailem či písemně a

– doručením reklamovaného zboží (jinak než na dobírku, kterou Prodávající nepřebírá) na kontaktní adresu, do sídla Prodávajícího. Při zasílání je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. Ke zboží je nutno přiložit doklad o zakoupení zboží spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace. K uplatnění reklamace může Kupující využít vzorový formulář poskytovaný Prodávajícím, který je dostupný na adrese www.dobrejsvarec.cz/obchodni-podminky/odstoupeni-od-smlouvy/.

  1. Prodávající neodpovídá za újmu na zdraví osob, případně újmu na majetku a zboží, které budou zapříčiněné neodborným zacházením, či zneužitím zboží, popřípadě nedbalostí.

 

VIII. Závěrečná ustanovení

  1. Kupující elektronickým nebo jakýmkoliv jiným přistoupením k těmto obchodním podmínkám potvrzuje, že mu jsou tyto obchodní podmínky známy, že považuje každé jedno jejich ustanovení za platné, srozumitelné a určité, a ničeho proti obchodním podmínkám ani jejich jednotlivým ustanovením nenamítá a dobrovolně s těmito obchodními podmínkami souhlasí.
  2. Ukážou-li se některá ustanovení těchto obchodních podmínek neplatná či neúčinná nebo se takovými stanou, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jejichž smysl se neplatným ustanovením co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
  3. Prodávající je oprávněn tyto obchodní podmínky v přiměřeném rozsahu jednostranně měnit, a to pouze za podmínky, že je taková změna obchodních podmínek předvídatelná a pokud na jejím základě nedojde k nepřijatelnému zásahu do práv a oprávněných zájmů Kupujících. V případě jednostranné změny těchto obchodních podmínek ze strany Prodávajícího je Prodávající povinen o této změně informovat zákazníka uveřejněním informace v internetovém obchodě a na webové stránce.
  4. Veškerá ujednání mezi Prodávajícím a Kupujícím se řídí právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
  5. Veškeré spory z těchto obchodních podmínek a z jakéhokoliv závazkového vztahu vzniklého mezi Prodávajícím a Kupujícími budou řešeny podle příslušných ustanovení občanského zákoníku a souvisejících právních předpisů hmotného práva České republiky. Pokud je Kupujícím Spotřebitel, řídí se vztahy mezi ním a Poskytovatelem též právními předpisy na ochranu spotřebitele. Za tímto účelem Prodávající Spotřebitele tímto informuje, že v případě nespokojenosti se službou Prodávajícího je Spotřebitel oprávněn podat stížnost k České obchodní inspekci, jejíž adresa je Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, PSČ 120 00 Praha 2, web: http://www.coi.cz, IS DS: x7cab34.
  6. Všechna práva k webovým stránkám Prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží Prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu Prodávajícího.
  7. Pro účely kontaktování Prodávajícího včetně případného vyřizování stížností slouží adresa sídla Prodávajícího uvedená v těchto obchodních podmínkách či elektronická adresa mail@dobrejsvarec.cz. Kupující může doručovat Prodávajícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající může doručovat Kupujícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém či uživatelském účtu nebo v objednávce.
  8. Tyto obchodní podmínky jsou dostupné v sídle Prodávajícího zapsaném v obchodním rejstříku a dále na veřejně dostupném v internetovém obchodě a na webové stránce.
  9. Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti zveřejněním v internetovém obchodě a na webové stránce.

 

V Budyni nad Ohří dne 26. 10. 2023

 

členská sekce

přihlášení uživatele

Uživatelské jméno *
Heslo *

Zapomenuté heslo

Uživatelské jméno/e-mail